Menu

Uw servicemedewerkers direct bereikbaar

Zorg ervoor dat ieder gesprek snel wordt beantwoord. Ook buiten kantoortijden. Wanneer uw klant een probleem heeft, moet u er staan als leverancier. Laat urgente servicevragen automatisch uitkomen bij de medewerker van dienst en laat geen vraag meer onbeantwoord.

Voordelen:

  • Direct de collega aan de lijn die dienst heeft
  • Automatische doorschakeling obv het dienstrooster
  • Benader geen collega’s tijdens privé tijd
  • Uitgebreide rapportage op de bereikbaarheid van de medewerkers en afdelingen
  • Eenvoudige online applicatie

Wanneer er een storing of schademelding binnenkomt via het nationaal storingsnummer gas en stroom, dan wilt u zo snel mogelijk kunnen handelen om deze melding op te lossen. Buiten kantoortijden is dit een aanzienlijke uitdaging; vind maar eens de juiste collega die op dat moment dienst heeft.

Goede bereikbaarheid is een uitdaging

Voor de contact center medewerker is het soms een hele uitdaging om telefonisch de dienstdoende medewerker van de storingsdienst te bereiken. De contact center medewerker is niet bekend met de planning van de storingsafdeling waardoor er vaak meerdere keren gebeld wordt voordat de collega is gevonden die op dat moment dienst heeft. Collega’s worden onnodig benaderd terwijl zij aan het genieten zijn van hun vrije tijd. Vaak gaan handmatig ingestelde doorschakelingen fout doordat er naar de verkeerde collega wordt doorverwezen of dat er een typefout is gemaakt in het nummer.

“Met ons vorige systeem moesten mensen hun bereikbaarheid regelen door zich handmatig aan of af te melden.”

Teamcontact voor de energie markt biedt uitkomst

Voor ieder storingsteam wordt er een centraal vast telefoonnummer ingericht dat gekoppeld is aan Teamcontact van Evolve IP. Gesprekken naar het centrale afdelingsnummer worden conform de planning automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de medewerker die op dat moment dienst heeft. Mocht deze niet in staat zijn het gesprek te beantwoorden dan wordt het gesprek vervolgens aangeboden bij een directe collega en uiteindelijk bij het escalatie punt. Uw contact center medeweker krijgt zo via één telefoonnummer direct de medewerker aan de lijn die dienst heeft en meteen met de melding aan de slag kan gaan.

Direct de juiste persoon!

Met Teamcontact van Evolve IP heeft u direct uw collega aan de lijn die op dat moment ingepland staat in het werkrooster en in actie kan komen. Uw klant staat niet in de kou! 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons