Menu

Verbeter de zelfredzaamheid van uw klanten

Geef menselijk contact meer waarde door de inzet van selfservice. Laat uw klanten hun eigen dienstverlening inrichten en zelf antwoorden vinden op standaard vragen. Zet voor de complexere vragen uw agents in.

Voordelen:

  • Verminder de calls in het contact center
  • Bespaar 90% op de kosten per contact
  • Geef 24/7 ondersteuning aan uw klanten
  • Borg de privacy van uw klanten
  • Voer klantdata in met minder fouten

Laat uw klanten zaken zelf regelen


Klanten verwachten van uw organisatie dat zij altijd bij u terecht kunnen en wijzigingen door kunnen voeren. Door de inzet van zelfservice is dit mogelijk. Hiernaast wordt uw contact center minder belast en werkt dit vaak nog efficiënter voor uw klanten.

Via Online SelfService kunnen uw klanten via verschillende communicatiekanalen zoals telefonie, SMS en mobiele apps hun eigen dienstverlening inrichten. Vaak voorkomende vragen worden automatisch beantwoord en standaard aanpassingen kunnen worden doorgevoerd via zelfservice systemen.

De beantwoording van de vraag of uitvoering van de handeling is steeds hetzelfde, ongeacht het kanaal waarop uw klant contact opneemt. Dit zorgt voor vertrouwen bij de klant en een uniforme uitstraling van uw merk.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons