Menu

Meer autonomie voor uw klanten

Geef uw klanten meer autonomie. Laat ze zelf hun dienstverlening inrichten conform hun wensen en verminder standaard handelingen in uw contact center.

Voordelen:

  • Verminder de calls in het contact center
  • Bespaar 90% op de kosten per contact
  • Geef 24/7 ondersteuning aan uw klanten
  • Borg de privacy van uw klanten
  • Voer klantdata in met minder fouten

Geef uw klanten de mogelijkheid om zelf wijzigingen door te voeren

Zet Online SelfService in voor de automatische afhandeling van inkomende gesprekken over verschillende kanalen zoals telefoon, SMS en mobiele apps.

Klanten verwachten van uw organisatie dat zij 24 uur per dag, 7 dagen in de week, met vragen bij u terecht kunnen en wijzigingen door kunnen voeren. Zij hebben zelfs de voorkeur voor zelfservice wanneer het vertrouwelijke informatie betreft.

Met Online SelfService kunt u zorgen dat vaak voorkomende vragen beantwoord en standaard aanpassingen doorgevoerd kunnen worden via zelfservice systemen.

De beantwoording van de vraag of uitvoering van de handeling is steeds hetzelfde, ongeacht het kanaal waarop uw klant contact opneemt. Dit zorgt voor vertrouwen bij de klant en een uniforme uitstraling van uw merk.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons