Menu

Bereikbaarheid is van levensbelang

Stuur actief op uw bereikbaarheid met inzichten uit de rapportages. Handel terugkerende gesprekken automatisch af en laat alleen relevante gesprekken uitkomen bij uw zorgverlener.

Voordelen:

  • Verminder het aantal contacten in het contact center
  • Bespaar 90% op de kosten per contact
  • Bied 24/7 ondersteuning
  • Geef uw patiënten meer privacy
  • Minder fouten in de invoer van nieuwe gegevens

Altijd bereikbaar voor uw patiënten 

Het is eenvoudig om het tijdstip van een afspraak geautomatiseerd op te vragen en online te wijzigen. De balies bij de poli worden hierdoor ontlast en zijn beter in staat patiënten met complexere vragen goed te woord te staan.

Patiënten willen op ieder moment van de dag hun zorgvraag kunnen stellen. Ook in niet urgente gevallen. Vaak betreft dit standaard vragen of het wijzigen van een afspraak. Patiënten hebben vaak voorkeur voor zelfservice zodat zij geen persoonlijke medische informatie met een vreemde hoeven te bespreken.

Met Online SelfService kunt u zorgen dat vaak voorkomende vragen automatisch beantwoord worden en standaard aanpassingen laten doorvoeren via zelfservice systemen.

De beantwoording van de vraag of uitvoering van de handeling is steeds hetzelfde, ongeacht hoe er contact opgenomen wordt. Dit zorgt voor een uniforme afhandeling van vragen en meer vertrouwen bij uw patiënten.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons