Menu

Optimale telefonische bereikbaarheid in de zorg

Bij acute zorgvragen is een goede 24x7 bereikbaarheid van levensbelang. Schakel cliënten, op basis van het dienstrooster, automatisch door naar de juiste zorgverlener.

Voordelen:

  • Geen wachttijden voor cliënt
  • Meteen de juiste zorgverlener aan de lijn
  • Niet meer onnodig doorverbinden naar collega’s
  • Geen doorschakelingen instellen of mobieltjes doorgeven
  • Eenvoudige online applicatie

Thuiszorgorganisaties realiseren zich dat een goede bereikbaarheid van de zorgteams van groot belang is, maar worstelen met de inrichting daarvan. Vooral bij acute zorgvragen kan dit tot vervelende of zelfs levensbedreigende situaties leiden.

Evolve IP biedt, speciaal voor thuiszorgorganisaties, een slimme communicatie oplossing waarmee medewerkers optimaal bereikbaar zijn en daarnaast privé niet gestoord worden.

Goede bereikbaarheid is een uitdaging

Voor cliënten is het soms een hele uitdaging om telefonisch de dienstdoende thuiszorgmedewerker te bereiken. De ‘roulatiemobiel’ is niet bereikbaar omdat een medewerker haar handen vol heeft of de medewerker met schakeldienst zich verslapen heeft . De telefoniste is onbekend met individuele cases en weet niet welke zorgverlener betrokken is. De cliënt een lijst met alle persoonlijke mobiele nummers geven, gaat ook niet. Hij heeft geen idee wie er dienst heeft en belt uw medewerkers terwijl ze vrij zijn.

Teamcontact voor de zorg biedt uitkomst

Voor ieder wijkteam wordt er een centraal vast telefoonnummer ingericht dat gekoppeld is aan Teamcontact voor de zorg van Evolve IP. Gesprekken naar het centrale teamnummer worden conform de planning automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de dienstdoende medewerker. Mocht deze niet in staat zijn het gesprek te beantwoorden dan wordt het gesprek vervolgens aangeboden bij een directe collega of de telefoniste. Cliënten krijgen zo via één telefoonnummer direct de juiste medewerker aan de lijn.

Quotes van tevreden klanten

Evolve IP heeft voor diverse thuiszorgorganisaties, waaronder Carinova, Azora, Pieter van Foreest, Lelie Zorggroep , Stichting Thuiszorg Midden Gelderland, Friese Wouden en Evean, de telefonische bereikbaarheid van zelfsturende zorgteams aanzienlijk verbeterd door middel van Teamcontact.

“We staan in direct contact met de cliënt zonder dat dit via het hoofdkantoor gaat.”

“Betere bereikbaarheid van de thuiszorgteams ook in gebieden waar de mobiele dekking niet goed is.”

“Dankzij de koppeling met ONS van Nedap heeft STMR een goedwerkend geautomatiseerd plansysteem.”

Als zorgverlener direct bereikbaar voor uw cliënt! Met Online Teamcontact van Evolve IP worden cliënten die naar uw teamnummer bellen automatisch doorverbonden naar uw collega’s die op dat moment ingepland staan in het werkrooster.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons