Menu

Van zorgverlener naar zorgaanbieder

Optimaliseer de bereikbaarheid van uw zorginstelling. Uw patiënten worden steeds mondiger, minder afhankelijk en verwachten betere service. Herken uw patiënten, geef zorg op maat en onderscheid u van andere zorginstellingen.

Voordelen:

  • Optimaliseer de bereikbaarheid voor al uw afdelingen
  • Ondersteun flexwerken
  • Heb geen telefooncentrale meer nodig
  • Bespaar tot 20% op uw kosten
  • Werk met toekomstvaste technologie
  • Voldoe aan compliance regels

Optimaliseer de bereikbaarheid van uw zorginstelling

Vergroot uw bereikbaarheid door de gehele telefonische communicatie vanuit één omgeving aan te sturen. Met Online BedrijfsTelefonie neemt u de telefonie infrastructuur af als een service. U heeft altijd de meest actuele versie met alle functionaliteit.

Online BedrijfsTelefonie maakt het mogelijk om actief op de ervaring van uw patiënten te sturen en de bereikbaarheid van uw organisatie te optimaliseren. Met deze cloud telefonie omgeving met contactcenter functionaliteit heeft u inzicht in realtime- en historische- rapportages waardoor snel geacteerd kan worden bij eventuele knelpunten.

Integreer met uw huidige applicaties

Online BedrijfsTelefonie is eenvoudig te integreren met CRM en ERP applicaties zodat u bestaande patiënten herkent. U bespaart tot 20% op de gesprekstijd door algemene gegevens uit uw patiënten systeem direct te zien zodra de telefoon opgenomen wordt. Gesprekken kunnen worden opgenomen voor compliance of trainingsdoeleinden.

Online BedrijfsTelefonie wordt aangeboden als Software as a Service (SaaS) dienst. Uw telefoontoestellen zijn via een IP-verbinding gekoppeld met de Evolve IP cloud. Er zijn geen hoge investeringen nodig en u betaalt alleen voor het daadwerkelijke gebruik.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons