Menu

Branche: Overheid

Verbeter de bereikbaarheid van uw overheidsorganisatie. Optimale communicatie tussen overheid, burgers en bedrijfsleven is essentieel voor een goede samenwerking.

Overheidsdiensten optimaal telefonisch bereikbaar

Optimaliseer de bereikbaarheid van uw diensten. Laat vragen automatisch uitkomen bij de medewerker met piketdienst en verbeter uw service voor burgers en het bedrijfsleven.

Lees meer

Verklein de afstand tussen de overheid, burgers en het bedrijfsleven.

Optimale communicatie verkleint de afstand met overheidsinstanties. Of het nu gaat om telefoon, chat, e-mail, mobile-apps of digitale omgevingen waar burgers met hun BSN op inloggen. Het is belangrijk dat de verschillende overheidsinstellingen goed bereikbaar zijn.

Lees meer

Meer autonomie voor burgers en bedrijfsleven

Geef burgers en het bedrijfsleven meer gelegenheid om zelf overheidsdiensten te benaderen en wijzigingen door te voeren. De Digitale Overheid biedt mogelijkheden om zelf de dienstverlening in te richten.

Lees meer

Versnelde dienstverlening

Zet vragen direct door naar de juiste afdeling of externe partner. Ontlast uw Contact Center door alleen relevante vragen van burgers en bedrijfsleven hier uit te laten komen.

Lees meer

Wij delen onze kennis

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. In onderstaande blogs delen wij onze ervaringen graag met u.

Voorspellen maakt een contact center in 2030 overbodig Checklist - Is uw contact center klaar voor voorspellend klantcontact? Evolve IP Customer Portal
Meer nieuws

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Contactcenter manager
ICT manager
Overig
Chat met ons