Menu

Meer autonomie voor burgers en bedrijfsleven

Geef burgers en het bedrijfsleven meer gelegenheid om zelf overheidsdiensten te benaderen en wijzigingen door te voeren. De Digitale Overheid biedt mogelijkheden om zelf de dienstverlening in te richten.

Voordelen:

  • Verminder het aantal contacten in het contact center
  • Bespaar 90% op de kosten per contact
  • Bied 24/7 ondersteuning
  • Borg de privacy
  • Verminder fouten in de data invoer

Automatische afhandeling van inkomende gesprekken over alle kanalen.

Burgers verwachten van de overheid dat zij hier 24 uur per dag, 7 dagen in de week, met vragen terecht kunnen, wijzigingen in hun gegevens door kunnen voeren en nieuwe aanvragen kunnen doen. Zij hebben zelfs de voorkeur voor zelfservice wanneer het vertrouwelijke informatie betreft.

Met Online SelfService kunt u zorgen dat vaak voorkomende vragen automatisch beantwoord worden en standaard aanpassingen doorvoeren via zelfservice systemen.

De beantwoording van de vraag of uitvoering van de handeling is steeds hetzelfde, ongeacht het kanaal waarop contact opgenomen wordt. Dit zorgt voor vertrouwen en een uniforme afhandeling van vragen.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons