Menu

Overheidsdiensten optimaal telefonisch bereikbaar

Optimaliseer de bereikbaarheid van uw diensten. Laat vragen automatisch uitkomen bij de medewerker met piketdienst en verbeter uw service voor burgers en het bedrijfsleven.

Voordelen:

  • Geen wachttijden voor burgers en bedrijven
  • Meteen de juiste medewerker aan de lijn die actie kan ondernemen
  • Geen doorschakelingen instellen of handmatig doorverbinden
  • Eenvoudige online applicatie

Lokale overheidsorganisaties realiseren zich dat een goede bereikbaarheid van hun diensten van groot belang is voor burgers en bedrijven, maar worstelen met de inrichting hiervan buiten kantoortijden.

Dit kan bij urgente vragen tot vervelende situaties en veel ergernis leiden. Evolve IP biedt, speciaal voor overheidsinstanties, een slimme communicatie oplossing waarmee medewerkers die piketdienst draaien optimaal bereikbaar zijn. Zonder dat zij privé gestoord worden wanneer ze vrij zijn.

Goede bereikbaarheid is een uitdaging

Voor burgers en bedrijven is het soms een hele uitdaging om telefonisch iemand te spreken die direct in actie kan komen. Bij urgente gevallen is het handig wanneer de dienstdoende medewerker direct bereikt wordt zodat deze in actie kan komen. Bij voorbeeld bij een gat in of verzakking van de bestrating van de rijweg, een fietspad of trottoir.

“Met ons vorige systeem moesten mensen hun bereikbaarheid regelen door zich handmatig aan of af te melden.”

Teamcontact voor de overheid biedt uitkomst

Voor ieder van uw afdelingen wordt er een centraal vast telefoonnummer ingericht dat gekoppeld is aan Teamcontact van Evolve IP. Gesprekken naar het centrale afdelingsnummer worden conform het rooster van de afdeling automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de medewerker die op dat moment dienst heeft. Mocht deze niet in staat zijn het gesprek te beantwoorden dan wordt het gesprek vervolgens aangeboden bij een directe collega en uiteindelijk bij de telefoniste. Burgers en bedrijven die bellen met een vraag waarop direct actie moet worden ondernomen, krijgen zo via één telefoonnummer direct de juiste medewerker aan de lijn.

Uw bereikbaarheid geborgd!

Met Teamcontact van Evolve IP worden urgente oproepen van burgers automatisch doorverbonden naar uw collega’s die op dat moment ingepland staan in het werkrooster. 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons