Menu

Verklein de afstand tussen de overheid, burgers en het bedrijfsleven.

Optimale communicatie verkleint de afstand met overheidsinstanties. Of het nu gaat om telefoon, chat, e-mail, mobile-apps of digitale omgevingen waar burgers met hun BSN op inloggen. Het is belangrijk dat de verschillende overheidsinstellingen goed bereikbaar zijn.

Voordelen:

  • Werk altijd met de nieuwste functionaliteit
  • Herken uw klant en zet zelfservice toepassingen in
  • Maak gebruik van standaard social/CRM/ERP- integraties
  • Betaal maandelijks voor wat u heeft gebruikt
  • Géén beheer van ingewikkelde hardware en systemen

Goed bereikbaar via iedere kanaal

Of het nu gaat om telefoon, chat, e-mail, mobile-apps of digitale omgevingen waar burgers met hun BSN op inloggen. Het is belangrijk dat de verschillende overheidsinstellingen goed bereikbaar zijn.

Met Online Contact Center bent u bereikbaar via de verschillende communicatie kanalen waarmee burgers en bedrijfsleven contact willen opnemen. Laat uw klanten uitkomen bij de medewerker die de klant het beste kan helpen bij zijn vraag.

Uw wilt uitstekende dienstverlening bieden en inspelen op de veranderende verhoudingen tussen overheid, burgers en bedrijfsleven. Dit vraag om een flexibele contact center infrastructuur die altijd up to date is en afgenomen kan worden als een service.

360 graden beeld van uw klant

Online Contact Center helpt u met het verkrijgen van een 360 graden beeld van de persoon die contact opneemt. Koppel met uw CRM en ERP systemen en herken wie belt zodat er proactief ingespeeld kan worden op zijn of haar vraag. Uw medewerkers kunnen met Online Contact Center vanuit de overzichtelijke userinterface in één oogopslag alle relevante informatie zien om vragen snel en eenduidig te beantwoorden.

Met Online Contact Center van Evolve IP haalt u een betrouwbare Cloud Contact Center omgeving in huis. Een dure investering in hardware is niet nodig. Technisch beheer hoeft u niet te doen en het operationele beheer komt bij het contact center te liggen voor optimale flexibiliteit in de aansturing. U krijgt de nieuwste functionaliteit in handen en betaalt alleen naar gebruik.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons