Menu

Versnelde dienstverlening

Zet vragen direct door naar de juiste afdeling of externe partner. Ontlast uw Contact Center door alleen relevante vragen van burgers en bedrijfsleven hier uit te laten komen.

Voordelen:

  • Speel direct in op de actualiteit
  • Verkort de wachttijden
  • Voorkom vaak voorkomende vragen
  • Bied relevante opties in het keuzemenu
  • Maak automatisch terugbelafspraken bij drukte
  • Beantwoord FAQ’s buiten openingstijden

Zet vragen direct door naar de juiste afdeling

Speel actief in op mogelijke vragen en biedt slimme mogelijkheden waarmee deze vragen zo snel mogelijk beantwoord worden.

Wanneer u de contactpersoon herkent, kunt u in uw systemen kijken in welke proces deze zich bevindt. U kunt hier op inspelen door slimme routeringen en keuzemenu’s aan te bieden en het proces weer op te pakken met relevante vragen. De doorlooptijden worden met ruim 20% verkort waardoor de tevredenheid over uw dienstverlening toeneemt.

Online Routing Manager wordt geleverd uit de Cloud en is hierdoor zeer flexibel en schaalbaar. Met de online beheerportal past u de instellingen direct aan op het aantal binnenkomende contactpogingen. Hierdoor is uw contact center altijd goed bereikbaar en in staat vragen op een goede manier af te handelen.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons