Menu

Uw service organisatie 24/7 bereikbaar

Richt de bereikbaarheid van uw service organisatie zo in dat er bij calamiteiten direct in actie genomen wordt. Binnenkomende gesprekken komen uit bij de medewerker met piketdienst.

Voordelen:

  • Direct een medewerker die dienst heeft aan de lijn
  • Zonder tussenkomst van een telefoniste
  • Géén handmatige doorschakelingen nodig
  • 24 uur x 365 dagen beschikbaar
  • Koppeling met uw planningspakket
  • Inzicht in de bereikbaarheid van uw service afdeling

Op iedere moment van de dag bereikbaar

Wanneer er direct actie moet worden ondernomen om ergere schade aan objecten te voorkomen, dan moet er een medewerker beschikbaar zijn die direct actie kan ondernemen. Met de Online RoosterApplicatie is de bereikbaarheid van uw service organisatie geborgd.

Uw klanten bellen naar uw servicenummer en krijgen automatisch de dienstdoende medewerker aan de lijn. Er is geen handmatige instelling nodig om uw servicenummer door te schakelen naar de medewerker. De kans dat deze doorschakeling fout gaat is immers erg groot.

Geen klant meer in de kou

Er kan altijd meteen actie genomen worden zonder dat u een telefoniste moet inschakelen die de klant moet doorverbinden. De Online RoosterApplicatie schakelt automatisch door op basis van het dienstrooster van uw serviceorganisatie.

Met de Online RoosterApplicatie staat geen klant meer in de kou.

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons