Menu

Uitstekende bereikbaarheid

Helaas! Ons kantoor is gesloten, belt u maandag maar terug. Wanneer service uw core business is, dan weet u hoe belangrijk het is om optimaal bereikbaar te zijn. Ook buiten kantoortijden.

Voordelen:

  • Geen wachttijden voor uw klanten
  • Meteen uw juiste medewerker aan de lijn
  • Niet meer onnodig doorverbinden naar collega’s
  • Geen doorschakelingen instellen of mobieltjes doorgeven
  • Uitgebreide rapportage op de bereikbaarheid van uw medewerkers en afdelingen

Wanneer uw klant buiten kantoortijden belt dat er iets mis is met uw product of dienst, dan wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen zonder dat de klant hier veel moeite voor moet doen. U kunt oproepen voor uw serviceafdeling in één keer uit laten komen bij uw servicemedewerker die op dat moment dienst heeft en actie kan ondernemen. Een ideale oplossing voor installatiebedrijven.

Goede bereikbaarheid is een uitdaging

Vaak belt een klant nu naar een klantenservice om een storing of calamiteit te melden waarna de medewerker op zoek gaat naar de medewerker van uw service afdeling die op dat moment dienst heeft. In de praktijk gaat dit buiten kantoortijden vaak mis doordat er niet bekend is wie er op het betreffende moment dienst heeft, verkeerde telefoonnummers zijn doorgegeven of doorschakelingen niet goed zijn ingevoerd. Hierdoor is het lastig om actief te reageren op het moment dat dit het hardst nodig is; wanneer uw klant met een probleem zit. Op dit moment kunt u loyale klanten creëren.

“Met ons vorige systeem moesten mensen hun bereikbaarheid regelen door zich handmatig aan of af te melden.”

Teamcontact voor servicebedrijven biedt uitkomst

Voor ieder service team wordt er een centraal vast telefoonnummer ingericht dat gekoppeld is aan Teamcontact van Evolve IP. Gesprekken naar het nummer van uw service afdeling worden conform de planning van uw service afdeling automatisch doorverbonden met de mobiele telefoon van de service medewerker die op dat moment dienst heeft. Mocht deze niet in staat zijn het gesprek te beantwoorden dan wordt het gesprek vervolgens aangeboden bij een directe collega en uiteindelijk bij het escalatie punt. Zonder tussenkomst van een telefoniste of contact center medewerker. Uw klant krijgt zo via één telefoonnummer direct de medewerker aan de lijn die dienst heeft en meteen met de melding aan de slag kan gaan.

Uw service afdeling direct bereikbaar voor uw klanten!

Met Teamcontact van Evolve IP worden urgente oproepen van uw klanten automatisch doorverbonden naar uw collega’s van de serviceafdeling die op dat moment ingepland staan in het werkrooster. Hierdoor kunnen zij direct aan de slag om het probleem bij de klant op te lossen. 

Onze diensten

Contact Center as a Service

Maak het verschil voor uw klanten én medewerkers met omnichannel klantcontact oplossingen uit de cloud.

Online BedrijfsTelefonie Call Center Online Routing Manager Online Contact Center

Unified Communications as a Service

Zorg voor optimale bereikbaarheid en efficiënte samenwerking met een persoonlijke set communicatie tools voor iedere medewerker.

Online BedrijfsTelefonie Online Teamcontact

Communication Enabled Business Processes

Maak uw front- en backoffice systemen interactief en ontketen het potentieel van pro-actief klantcontact.

Online SelfService Online Broadcast Manager

Integraties

Benut en verrijk de informatie uit uw bestaande systemen om uw klantverwachtingen te overtreffen, efficiënter te werken en nieuwe businesskansen te creëren.

Social media CRM en ticketing systemen Telecom infrastructuur Contact center omgeving

Meer over onze oplossingen weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons