Evolve IP is op zoek naar een klantgerichte Client Support Representative


Werken bij Evolve IP 

Ben jij die gedreven, enthousiaste “Client Support Rep.” met uitstekende communicatie skills en een groot oplossend vermogen die ons Client Support Team komt versterken? Kom dan praten met Evolve IP!

Wij zijn op zoek naar een klantgerichte Client Support Representative

Evolve IP, een van ’s werelds snelst groeiende bedrijven in cloud strategie, biedt best-of-breed cloud-oplossingen aan meer dan 1500 bedrijven over de hele wereld en aan meer dan 350.000 gebruikers. Veel van ’s werelds meest herkenbare merken vertrouwen op ons bedrijf voor op maat gemaakte strategieën om meerdere geïntegreerde oplossingen te migreren naar een enkel, verenigd platform. Denk hierbij aan: disaster recovery, contact center/call center, VoIP-telefoonsystemen / Unified communicatie, virtual desktops, IaaS en meer. We werken wereldwijd met meer dan 300 medewerkers waarvan er 60 werkzaam zijn op ons Europese hoofdkantoor in Rotterdam. En we groeien hard! Daarom zijn wij op zoek naar een klantgerichte Client Representative die ons meehelpt te groeien.

Ons Client Operations team in Nederland bestaat uit 15 man/vrouw binnen Client Support en  Service Delivery. Jij als Support Rep. werkt nauw samen met je directe collega’s van Delivery, maar je hebt ook dagelijks contact met de rest van onze organisatie. En natuurlijk met jouw klanten, want we verwachten van jou dat jij er alles aan zult doen om hen nóg tevredener te krijgen. Daarvoor ondersteun je hen bij het beantwoorden van vragen, het uitvoeren van changes en het oplossen van problemen. Hiervoor moet je communicatief sterk zijn en klant cases kunnen analyseren. Je rapporteert direct aan de Manager Client Operations. Om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen, zijn wij op zoek naar een gepassioneerde collega die klantgerichtheid in zijn/haar DNA heeft.

Werkzaamheden:

Jouw werkzaamheden bestaan uit, maar zijn niet gelimiteerd tot het:

  • Overtreffen van de verwachtingen van de klant
  • Registreren van alle klant interactie die plaatsvindt via de telefoon, email en onze portals
  • Trouble shooten en problemen zoveel mogelijk zelf proberen op te lossen
  • Waar nodig, escaleren naar de tweede lijn, zowel binnen als buiten onze organisatie
  • Jezelf volledig eigen maken met onze producten en diensten en de bijbehorende tools en portals
  • Uitvoeren van standard changes en ervoor zorgen dat deze worden gefactureerd
  • Administreren en documenteren
  • Deel uitmaken van het on-call roulatiesysteem met je Support collega’s

Eisen:

  • Je bent in het bezit van een HBO-diploma
  • Je bent analytisch en hebt gevoel voor techniek x
  • Je hebt twee tot drie jaar ervaring in Customer Care, bij voorkeur op het gebied van netwerken of communicatiesoftware
  • Je bent stressbestendig
  • Je hebt algemeen begrip van software en Cloud diensten
  • Je hebt een goed ontwikkelde Emotionele Intelligentie (EQ)
  • Je bent communicatief sterk, zowel in woord als in geschrift. Minimaal in het Engels en Nederlands. Duits is een pré.
  • Kennis van de Engelse taal op B2-niveau op basis van het Common European Framework of Reference (CEFR) is noodzakelijk > je kennis zal worden getoetst
  • Je bent een zeer communicatieve, enthousiaste en klantgerichte teamplayer
  • Je bent proactief en leergierig
  • Je neemt verantwoordelijkheid voor de klant, werkt oplossingsgericht en gestructureerd

Wat bieden wij?

Wij bieden je een vaste baan, startend met een contract voor bepaalde tijd. En vanzelfsprekend een prima vast salaris (afhankelijk van leeftijd en ervaring). Dankzij de groei binnen onze organistie zijn er volop doorgroeimogelijkheden, zowel nationaal als internationaal. Wij bieden ook de mogelijkheid om verschillende opleidingen en/of trainingen te volgen, zodat jij je als individu verder kunt ontwikkelen.

Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door een informale sfeer met korte communicatielijnen. Je collega’s zijn direct, eerlijk en recht door zee. En dat verwachten we ook van jou. De werksfeer en het werken bij een succesvol, groeiend bedrijf maakt deze baan een bijzonder aantrekkelijke vervolgstap in jou carriére.

Solliciteren

Je sollicitatie, voorzien van cv en motivatie, kan worden verzonden naar jobapplication@evolveip.uk

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.