Press Releases
Evolve IP benoemd in Gartner’s Magic Quadrant voor Contact Center as a Service
Één uniforme workspace voor Omnichannel Contact Center, Microsoft Teams en zakelijke applicaties. ROTTERDAM, 7 december 2020 – Evolve IP®, wereldwijd bekend om zijn Work Anywhere™ -oplossingen, is door...
Evolve IP, Polly.help & OBI4wan bundelen krachten en starten strategische alliantie
ROTTERDAM, 23 september 2020 – OBI4wan, Polly Kennismanagement en Evolve IP hebben de handen ineengeslagen voor één hosted omnichannel contact center oplossing. Deze oplossing voorziet in customer engagement én...
Evolve IP lanceert Call Center App in de Freshworks Marketplace
ROTTERDAM, 6 mei 2020 – Evolve IP®, ’s werelds toonaangevende leverancier van Purpose Build cloudoplossingen, heeft vandaag de lancering van de app Call Center voor Freshdesk aangekondigd, een naadloze...
Het Evolve Cares programma uitgebreid met spraakmakende thuiswerkoplossing
Al meer dan 10 jaar maakt Evolve IP thuiswerken mogelijk en helpt nu, ook in tijden van nood, organisaties met dé oplossing om op afstand samen te werken ROTTERDAM,...
View More
In the News
De hoogtepunten van het CustomerFirst Congres 2020
De hoogtepunten van het CustomerFirst Congres 2020 Op 12 november jl. vond de 2e editie van het CustomerFirst Congres...
KCM Group en Evolve IP lanceren samen een unieke integratie binnen het hosted Omnichannel contact center
KCM Group en Evolve IP lanceren samen een unieke integratie binnen het hosted Omnichannel contact center KCM Group en...

Evolve IP in gesprek met CX specialist Nicole van den Heuvel
Evolve IP in gesprek met CX specialist Nicole van den Heuvel Welke impact heeft het corona virus op de...
De kracht van oranje: samenwerking Work-Eazy en Evolve IP
De kracht van oranje: samenwerking Work-Eazy en Evolve IP Telecom- en IT dienstverlener Work-Eazy en Cloud Communicatiespecialist Evolve IP...