Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

4 voorbeelden van optimale bereikbaarheid in de thuiszorg

Persoonlijk contact met cliënten blijft één van de belangrijkste pijlers bij thuiszorgorganisaties. Door bezuinigingen vanuit de overheid en fusies van zorgorganisaties komt de cliënt juist steeds verder weg te staan van de zorgverlener.

Overview

Het automatiseren van processen en ondersteunende techniek zorgen ervoor dat wijkverpleegkundigen minder tijd verspillen en dus meer tijd aan de client kunnen besteden. Lees in deze casebundel hoe thuiszorgorganisaties zoals Azora, Lelie Zorggroep, Pieter van Foreest en Carinova met één eenvoudige oplossing de telefonische bereikbaarheid van wijkteams verbeteren waarmee ze tijd en kosten besparen.

Samples

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close