Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Iedereen die in een callcenter werkt, weet hoe cruciaal statistieken zijn voor een succesvolle organisatie. Veel bedrijven weten echter niet hoe ze moeten bepalen welke statistieken het belangrijkst zijn.

Evolve IP heeft deze gids gemaakt om callcenterprofessionals te helpen bepalen waarop te focussen om de waarde van hun data te maximaliseren.

Summary

De succesvolle manager klantcontact moet inzicht hebben in de juiste gegevens om stuurinformatie te vergaren voor het verbeteren van de klantcontact processen.

Na het lezen van deze whitepaper weet u:

  • Welke gegevens u wilt kunnen meten.
  • Op welke KPI’s u wilt kunnen sturen.
  • Welke inzichten u uit deze KPI’s kunt krijgen.

Samples

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close