Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

In gesprek met Prénatal: “Ouders willen meteen antwoord”

Prénatal is dé specialist voor zwangere vrouwen en ouders met jonge kinderen en biedt het meest complete en betaalbare assortiment afgestemd op de behoeften van de klant. De klanten van de nummer één bestemming voor (aanstaande) ouders zijn dan ook extra kritisch, stellen veel vragen en willen het liefst meteen een passend antwoord. Bovendien is elke generatie ouders anders en daar moet Prénatal op kunnen inspelen. Vandaar dat Sales Coördinator Willie Brouwer koos voor de betrouwbaarheid en de groeimogelijkheden van Online Contact Center Software van Evolve IP.

Ouders ontzorgen

‘Bij Prénatal doen we er alles aan om bij de klant in het hart te zitten’ zegt Willie, niet zonder trots. ‘Dit betekent dat wij ons uiterste best doen om ouders tijdens de zwangerschap en daarna te ontzorgen, met goede producten en goed advies, maar ook met een antwoord op alle vragen die ze hebben.’ Het woordje ‘alle’ gebruikt Willie bewust, want de vragen die de afdeling Customer Care krijgt gaan soms verder dan het eigen assortiment. ‘Zo komt het ook voor dat een aanstaande moeder ons belt over het haarkleurmiddel dat ze bij de drogist heeft gekocht. En ook dan helpen wij haar gewoon en kijken of ze het tijdens de zwangerschap veilig kan gebruiken.’

Luisteren en de tijd nemen

‘In communicatie wordt veel te vaak vergeten hoe belangrijk luisteren is’ benadrukt Willie. ‘Maar juist door goed te luisteren, snappen wij beter wat onze klanten willen.’ Sinds de overstap naar Online Contact Center (OCC) van Evolve IP in 2012, kan Willie ook echt zien dat deze aanpak zijn vruchten afwerpt. ‘Met het oude systeem werkten we zonder sturingsinformatie. Nu krijg ik, wanneer ik dat wil, een overzicht van onze KPI’s.’ Zo weet Willie nu dat de afdeling een ‘first time fix’ (klanten die in één keer een passend antwoord hebben gekregen) percentage heeft van 96% en slechts 3% ‘abandoned calls’. Indrukwekkende scores, gelet op het feit dat Prénatal jaarlijks zo’n 35.000 contacten afhandelt met een Customer Care team van slechts vijf (parttime) medewerkers. Daarnaast ziet ze ook dat gesprekken uit kunnen lopen naar 5 minuten. ‘Dat lijkt misschien lang, maar het zorgt er wel voor dat de klant beter begrepen wordt.

“Met ons oude systeem werkten we zonder sturingsinformatie. Nu krijg ik, wanneer ik dat wil, een overzicht van alle KPI’s.”

Vierkant blokje, rond gaatje

Bij het invoeren van een nieuw systeem voor de Customer Care afdeling van Prénatal is Willie niet over één nacht ijs gegaan. ‘In 2010 stonden we voor de keuze van een nieuwe provider en moest er echt geïnvesteerd worden.’ geeft Willie aan. Daarom heeft ze een post HBO opleiding gevolgd om zichzelf en de organisatie te upgraden. ‘Van de scriptie die ik moest schrijven, heb ik toen meteen een businesscase voor Prénatal gemaakt.’

Ze heeft verschillende providers gebenchmarkt en uiteindelijk bleef Evolve IP als winnaar over. ‘Sommige aanbieders zijn net kindjes die proberen om een vierkant blokje in het ronde gaatje van hun vormenstoofje te proppen. Daarmee bedoel ik dat ze hun systeem in jouw bedrijfsproces willen ‘duwen’ en dat werkt dus niet. Evolve IP begrijpt dat heel goed en je kunt eigenlijk wel zeggen dat OCC op ons lijf geschreven is. Daarin was Evolve IP een goede gesprekspartner.’

Geen gekleurde verhalen

Niet alleen technisch, maar ook persoonlijk klikt het goed tussen Prénatal en Evolve IP. ‘Onze bedrijven hebben allebei een cultuur die wars is van blabla. Net zoals wij onze klanten met respect behandelen, doet Evolve IP dat ook. We zijn goed en eerlijk geadviseerd en er is ons geen pakket opgedrongen dat we eigenlijk niet nodig hebben.’ Een andere belangrijke reden voor de prettige samenwerking met Evolve IP is dat ook technische zaken op een begrijpelijke manier worden uitgelegd. ‘Wanneer onze Customer Care medewerkers een vraag hebben overOCC, nemen de mensen van Evolve IP de tijd om ze te helpen en worden niet ongeduldig als iets niet meteen begrepen wordt’ ervaart Willie.

Gebouwd op ondernemerschap

De afdeling Customer Care van Prénatal werkt anders dan bij andere retailers. Zo hebben de medewerkers een maandenlange training gehad, voordat ze zelfstandig de telefoontjes en emails van klanten gaan behandelen. Verder wordt er van ze verwacht dat ze ondernemerschap tonen. ‘De contact center oplossing van Evolve IP sluit heel goed aan bij onze manier van werken’ zegt Willie. ‘Juist omdat het een SaaS (Service as a Software) systeem is, krijgen we de flexibiliteit die we nodig hebben en kunnen onze medewerkers zelf skills toewijzen en inspelen op ervaringen in de praktijk’. Daarnaast draagt OCC bij aan de optimalisering van de bedrijfsprocessen. Niet alleen door de rapportages, maar ook door het systeem te koppelen aan onze klantendatabase. ‘Het is heel belangrijk dat de afdeling Customer Care haar ervaringen kan vastleggen en teruggeven aan de organisatie. Zo kunnen we beter inspelen op de behoeften van onze klanten. Daarnaast is het ook goed voor collega’s die geen direct klantcontact hebben, die krijgen een veel beter beeld van de doelgroep.’

Meegroeien met generaties

Prénatal krijgt steeds te maken met nieuwe generaties ouders, die de dingen weer op een andere manier doen. ‘Wij moeten bij Customer Care nu al rekening houden met de communicatiemiddelen die onze klanten mogelijk over een aantal jaar gaan gebruiken’ legt Willie uit. ‘Want naast telefoon en e-mail, kunnen we straks zomaar 2, 3, 4 andere kanalen hebben die we moeten bedienen. De oplossing is zo opgezet dat het meegroeit met onze wensen en eisen en die van onze toekomstige klanten. Ook wat dat betreft past de oplossing van Evolve IP perfect bij de bedrijfsvoering van Prénatal.’

Aanbevolen
De Evolve IP Compliance CloudTM

Compliance is voor Evolve IP méér dan voldoen aan wet- & regelgeving. Compliance is een manier van zakendoen die het onze klanten mogelijk maakt om zaken te doen.

Bij Evolve IP zorgen we ervoor dat onze systemen en werkwijzen voldoen aan de laatste wet- & regelgeving en dat de data die wij verwerken optimaal beveiligd is. Op deze manier kunnen onze klanten erop vertrouwen dat hun data en de data van hún klanten met de grootst mogelijke zorg wordt behandeld en beschermd. Dat doen wij met een combinatie van bewezen technologie, processen en adequate controles. Evolve IP is ISO 27001 gecertificeerd en onze worden beveiligings- en privacymaatregelen worden regelmatig geauditeerd, zowel door externe partijen als via interne audits. De Evolve IP Compliance Cloud wordt door een team van Security Officers bewaakt en uitgevoerd, zowel binnen Europa als wereldwijd.

 
 

Compliance may vary by region

Wat Onze Klanten Zeggen
  • “Op papier zag het voorstel van Evolve IP er goed uit, maar ze moesten zich in de praktijk bewijzen met een 'proof of concept'.”

    Don van Arem, Service Desk Manager - Knab

  • “De contact center oplossing zorgt voor minder werkdruk op de afdeling. Uiteindelijk zorgt dat voor meer tevreden klanten”

    Robert Jonker, Manager Customer Service - iBOOD

  • "Met ons oude systeem werkten we zonder sturingsinformatie. Nu krijg ik, wanneer ik dat wil, een overzicht van alle KPI’s."

    Willie Brouwer, Sales Coördinator - Prénatal

Wat de experts denken

Onze door analisten geprezen oplossingen zijn gebouwd op een conforme architectuur van wereldklasse. Deze architectuur gebruikt de blue-chip-technologieën die organisaties al kennen en vertrouwen.

Gartner

We zetten de beste oplossingen in, waaronder: Noodherstel, Contact Center, Geïntegreerde Communicatie, DaaS en IaaS. Onze services zijn door een analist gewaardeerd, door een leverancier gevalideerd, door klanten aanbevolen en bekroond.

HITRUST

Evolve IP is er trots op, dat het de eer heeft om HITRUST CSF gecertificeerd te zijn! Certificering aan het HITRUST Common Security Framework (CSF) bevestigt, dat alle cloudcomputing- en cloud communicatiediensten van Evolve IP, voldoen aan de strengste beveiligingsnormen voor elektronisch beschermde gezondheidsinformatie (PHI). De HITRUST-beveiligingsstandaard is ontwikkeld door en voor de gezondheidszorg als middel om verder te gaan dan de compliance benodigdheden van HIPAA.

Het HITRUST Common Security Framework (CSF) is ontwikkeld om de vele veiligheids-, privacy- en regulerende uitdagingen waarmee organisaties in de gezondheidszorg worden geconfronteerd aan te pakken. Het HITRUST CSF is ontwikkeld door zorgverleners en IT-professionals om een efficiënt en prescriptief structuur te bieden voor het beheer van de beveiligingsvereisten die inherent zijn aan HIPAA. HITRUST CSF rationaliseert voor de gezondheidszorg relevante regulaties en normen in één overkoepelend beveiligingskader. Een belangrijk gedeelte van het antwoord 'Wat is HITRUST' is dat de CSF op risico's is gebaseerd en op compliance is gebaseerd. Hierdoor kunnen de organisaties de baselines en vendor management-programma's die ze volgen aanpassen op basis van hun specifieke organisatietype, grootte, systemen en wettelijke vereisten.

HIPPA

De privacyreglementen van de Amerikaanse Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA) vereisen dat zorgaanbieders, organisaties en hun zakelijke relaties, procedures ontwikkelen en volgen die de geheimhoudingsplicht en veiligheid van beschermde gezondheidsinformatie (PHI) waarborgen wanneer deze wordt overgedragen, ontvangen, behandeld of gedeeld. Dit geldt voor alle vormen van PHI - papier, mondeling en elektronisch, enz. Degenen die zich niet aan HIPAA houden, kunnen last hebben van hoge boetes die voor grote schendingen tot miljoenen dollars oplopen.

De Compliance Cloud ™ stelt gedekte entiteiten en hun zakenpartners die zich aan HIPAA-regulaties moeten houden, volledig in staat om gebruik te maken van een veilige omgeving. Deze kan gebruikt worden om beschermde gezondheidsinformatie (PHI), te verwerken, onderhouden en opslaan en meer.

SSAW 16 Service Organization Control II (SOC 2)

Evolve IP heeft een SSAE 16 SOC 2 Type II-rapport ontvangen over onze interne controles waarmee wij de potentiële risico's, de veiligheid, beschikbaarheid en vertrouwelijkheid beoordelen, van niet alleen onze cloud-gebaseerde diensten, maar ook de fysieke en logische infrastructuur. Evolve IP gebruikt de gecertificeerde openbare boekhouding firma van Grant Thornton om haar jaarlijkse audit en attest uit te voeren in overeenstemming met de “Uitspraken over Normen voor Attestbetrokkenheid No. 16” en de bijbehorende “Vertrouwde Diensten Principes”, zoals gepubliceerd door de AICPA, om de effectiviteit van Evolve IP’s serviceorganisatie controles te evalueren en controleren.

Forbes

Hoewel Forbes regelmatig verslag en erkenning biedt over Evolve IP, hebben ze Evolve IP onlangs erkend als de "Best Cloud Computing Bedrijven en CEO's om voor te werken in 2017". Ze hebben Evolve IP gerangschikt in de top 3 net achter Google en Microsoft in de Cloud Infrastructuur-classificatie. (Feb 2017). Forbes heeft onlangs ook Evolve IP erkend voor het in de cloud brengen van “Singer Equipment Corporation”, (een mainstream-bedrijf gebaseerd in PA) door middel van uniforme communicatie. (September 2017). Vorig jaar erkende Forbes het onderzoek van Evolve IP van 1.080 leidinggevenden dat de nummer één reden om naar de cloud te gaan dezelfde reden is als dat het wordt vermeden. (Mrt 2016).

Unified Communications Product of the Year

TMC en Internet Telephony Magazine hebben het Verenigde Communicatie -platform van Evolve IP uitgeroepen tot winnaar van het Verenigde Communicatie-product van het jaar 2017. Dit is de zesde keer dat Evolve IP is gehonoreerd met deze prestigieuze prijs en volgt een reeks productinnovaties waarmee het bedrijf zijn internationale dekking snel kon uitbreiden.

Evolve IP's zakelijke samenwerkingshulpmiddelen en IP-telefoonsysteem verbeteren de productiviteit van medewerkers op kantoor en op de weg drastisch met een “Verenigde Communicatie als een Dienst” (UCaaS) -platform. Dit platform integreert stem, video, instant messaging & aanwezigheid (IM & P), op pc delen, audio/ web conferenties en meer. Het bedrijf biedt ook een gesofisticeerd webgebaseerd beheer portaal, OSSmosis®, waarmee beheerders snel en eenvoudig systeemfuncties kunnen configureren en gebruikers kunnen wijzigen zonder dat ze contact hoeven op te nemen met een derde partij voor veranderingen.

Inc.

Inc. Magazine heeft Evolve IP erkend in de 34e jaarlijkse Inc. 500 | 5000. Een exclusieve lijst van snelst groeiende particuliere bedrijven in de Verenigde Staten. De lijst wordt onthuld in het september nummer van Inc. Magazine.

Het verhaal van de Inc. 5000 van dit jaar is het verhaal van groot leiderschap. In een ongelooflijk concurrerend bedrijfsklimaat is er iets buitengewoons nodig om je bedrijf naar de top te brengen, "zegt de heer Eric Schurenberg, hoofd President en hoofdredacteur." Je moet niet vergeten dat het gemiddelde bedrijf op de Inc. 5000, bijna 6 keer zo groot is geworden - sinds 2012. Bedrijfseigenaren bereiken dit soort successen niet per ongeluk.

Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS)

Evolve IP heeft de Kaart Betaling Industrie (PCI) dataveiligheid (DSS) -norm bereikt, die alle 12 secties van de PCI DSS bedekt. De PCI-standaard voor gegevensbeveiliging is een uitgebreide reeks van standaarden. Deze standaarden vereisen dat verkopers en serviceproviders die klant-kaartgegevens opslaan, verwerken of verzenden, zich houden aan strikte informatie-beveiligingscontroles en processen. Deze zijn gecreëerd door de merken die de “PCI Security Standards Council” hebben opgericht, waaronder American Express, Discover Financial, JCB International, MasterCard Worldwide en Visa Inc.

CSA STAR

Evolve IP is een geregistreerd en deelnemend lid van het CSA Security, Trust & Assurance Registry (STAR). De CSA was opgericht om de transparantie van beveiligingspraktijken in cloud dienstverleners te bevorderen. Het is een gratis, openbaar toegankelijk register dat de beveiligingscontroles van verschillende cloud computing-aanbiedingen documenteert, zodat gebruikers de beveiliging kunnen beoordelen van cloud dienstverleners die zij momenteel gebruiken of overwegen in te huren. CSA STAR is vrij voor alle cloud dienstverleners en stelt hen in staat om beoordelingsrapporten in te dienen waarin wordt vastgesteld dat de CSA gepubliceerde beste praktijken worden nageleefd. Het doorzoekbare register stelt potentiële cloud-klanten in staat, de beveiligingspraktijken van aanbieders te beoordelen en hun zorgvuldigheid te versnellen. Dit leidt tot inkoopervaringen van hogere kwaliteit. CSA STAR betekent een grote stap voorwaarts in de transparantie van de industrie en moedigt aanbieders aan om beveiligingsmogelijkheden een onderscheidende markt te maken.

Deloitte’s Technology Fast 500TM

Evolve IP is voor het tweede achtereenvolgende jaar gerangschikt op Deloitte's Technology Fast 500 ™. Technology Fast 500, biedt een ranglijst aan van de 500 snelst-groeiende technologie-, media-, telecommunicatie-, levenswetenschappen - en energietechnologie bedrijven in Noord-Amerika - zowel publiek als privé.

Technology Fast 500 onderscheiding winnaars worden geselecteerd op basis van de procentuele omzetgroei van 2012 tot 2015. De lijst is een echte “Wie is Wie” van technologie, met technologische bedrijven zoals Google, VMware en Facebook.

Red Herring

Red Herring heeft Evolve IP genoemd als een van de Top 100-bedrijven in Noord-Amerika. De Top 100 van Red Herring erkent de leidende en meest veelbelovende privébedrijven van over de hele wereld. Van de meer dan 20 criteria gebruikt om bedrijven te analyseren voor de prijs, werd Evolve IP gewaardeerd voor zijn financiële prestaties, technologische innovatie, klantvoetafdruk, het DNA van de oprichters en de adresseerbare markt.

Elk jaar selecteert Red Herring de prijswinnaars voor Noord-Amerika van ongeveer 1.200 privé gefinancierde bedrijven in de VS en Canada. Red Herring heeft bedrijven sinds 1996 in de gaten gehouden. Zijn organisaties en redacteuren waren een van de eersten die herkenden dat bedrijven zoals Facebook, Twitter, Google, Yahoo, Skype, Salesforce.com, YouTube, Palo Alto Networks en eBay de manier waarop we leven en werken zouden veranderen.

Entrepreneur

Evolve IP is erkend als een van de "Beste Ondernemingsbedrijven in America" in de Entrepreneur360 ™ Performance Index van Entrepreneur magazine, een studie met een uitgebreide analyse van particuliere bedrijven in Amerika. Op basis van dit onderzoek dat door Entrepreneur is gesmeed, wordt Evolve IP erkend als een bedrijf dat de groei illustreert, niet alleen met bruto-inkomen en netto-inkomen maar ook in duurzaamheid en het vermogen om blijvend succes te behalen.

Volgens Entrepreneur, na het evalueren van ongeveer 10,000 VS gebaseerde bedrijven, verzamelde het team van redacteuren en onderzoekers achter de E360 Performance Index, meer dan 250 fragmenten van de finalisten, met de nadruk op groei ontwikkeling en uitdagingen, het stellen van doelen, toewijzing van hulpmiddelen en beloningssystemen. De analyse onthulde een klasse van vooraanstaande bedrijven, waaronder Evolve IP, waarvan het aanhoudende succes grotendeels is gebaseerd op het superieure waarden scheppen voor hun klanten, het bouwen van een adaptieve leercultuur en een agressieve geografische uitbreiding, waardoor ze vandaag tot de meest dynamische bedrijven in Amerika behoren.

Laatste persberichten

Evolve IP behaalt recordomzet in eerste kwartaal van 2019 in Europa (EU) en het Verenigd Koninkrijk (VK)
mei 1, 2019 / Evolve IP
Cloud platform 100% uptime, nieuwe diensten gelanceerd en stijgende klanttevredenheidsscores ROTTERDAM, Nederland Evolve IP®, The Cloud Strategy Company™, heeft vandaag aangekondigd dat het recordverkopen in Europa en het Verenigd Koninkrijk...
Evolve IP leverancier en partner van Mediq Assist in Nederland en Duitsland
april 11, 2019 / Evolve IP
Mediq Assist Duitsland kiest voor implementatie Evolve IP Cloud oplossingen Met gepaste trots kondigen wij aan dat Mediq Assist en Evolve IP Europe het contract hebben ondertekend voor de...
Gratis naar de CCW Berlijn met Evolve IP!
januari 29, 2019 / Evolve IP
Germany is calling! 19 t/m 21 februari staat Evolve IP weer met een eigen stand op de CCW Berlijn! Komt u ons opzoeken? Lees hieronder hoe u aan een gratis...
Transformatie van Mtel/Evolve IP Europe bijna voltooid
november 27, 2018 / Evolve IP
Het netwerk van de volgende generatie biedt geavanceerde functies, producten, verbeterd netwerkbeheer en betrouwbaarheid WAYNE, Pa. – 27 november 2018 – Evolve IP®, The Cloud Strategy Company™, heeft vandaag aangekondigd...
Bekijk meer
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close