Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Kosten besparen in het contact center

Loonkosten zijn de voornaamste kostenpost van een contact center of klantenservice. Op afstand volgen de ICT kosten. Geen wonder dat kostenbesparing door efficiënter te werken een continue doelstelling is van contact centers. Dat hoeft overigens helemaal niet ten koste te gaan van de klanttevredenheid, integendeel. Als u maar optimaal gebruik maakt van methodes en technieken om klantcontact slimmer te organiseren.

Summary

Na het lezen van het whitepaper weet u:

  • Welke kostenbesparingstrends er zijn
  • Hoe u het klantcontactvolume kunt verlagen en verspreiden
  • Hoe u processen beter kunt inrichten
  • Welke slimme communicatie oplossingen u kunnen helpen

Samples

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close