Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Omnichannel: een afgestemde ervaring voor de klant

Twee zaken die voor call centra in elke verticale markt van belang zijn:

  • De noodzaak om winstgevende (of tenminste kostendekkende) service te bieden
  • Gepersonaliseerde communicatie  afstemmen op de situatie en de eisen van de klant

U kunt hierop inspelen door gebruik te maken van ‘Omnichannel’ in uw contact center. Lees in dit whitepaper meer over Omnichannel en een optimale ervaring voor uw klant.

Overzicht

U werkt in een contact center, dus u weet dat uw klanten steeds weer andere kanalen gebruiken. De klant kiest tegenwoordig niet alleen voor telefonisch contact met uw organisatie. Is uw contact center voorbereid op deze verandering? Met een Omnichannel Contact Center blijft u de concurrentie een stapje voor!

Voorbeeld

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close