Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

De verschillen tussen Omnichannel en Multichannel in een contact center

De kans dat u in een Contact Center werkt met een Multichannel oplossing is groot. Maar 15% van de contact centers beschikt over een Omnichannel oplossing. De term Omnichannel wordt veel gebruikt, maar wat is Omnichannel precies? En waarom is een Omnichannel oplossing interessant voor uw klanten? Download hier het whitepaper en kom erachter wat de verschillen zijn tussen Multichannel en Omnichannel.

Overzicht

Bent u manager van een Contact Center? Dan bent u zich ervan bewust dat uw klanten nieuwe kanalen gebruiken. De klant belt niet alleen meer om te praten met uw agents, maar wilt het liefst zo snel mogelijk geholpen worden via het kanaal van zijn of haar keuze. Om de klant optimaal van dienst te kunnen zijn is het daarom van belang dat al uw kanalen naadloos met elkaar intergreren. Evolve IP helpt graag om uw klantervaring te optimaliseren, door middel van omnichannel klantcontact! Klik hier voor meer informatie over deze dienst.

Voorbeeld

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close