
De verschillen tussen Omnichannel en Multichannel in een contact center
De kans dat u in een Contact Center werkt met een Multichannel oplossing is groot. Maar 15% van de contact centers beschikt over een Omnichannel oplossing. De term Omnichannel wordt veel gebruikt, maar wat is Omnichannel precies? En waarom is een Omnichannel oplossing interessant voor uw klanten? Download hier het whitepaper en kom erachter wat de verschillen zijn tussen Multichannel en Omnichannel.
Overzicht
Bent u manager van een Contact Center? Dan bent u zich ervan bewust dat uw klanten nieuwe kanalen gebruiken. De klant belt niet alleen meer om te praten met uw agents, maar wilt het liefst zo snel mogelijk geholpen worden via het kanaal van zijn of haar keuze. Om de klant optimaal van dienst te kunnen zijn is het daarom van belang dat al uw kanalen naadloos met elkaar intergreren. Evolve IP helpt graag om uw klantervaring te optimaliseren, door middel van omnichannel klantcontact! Klik hier voor meer informatie over deze dienst.
Voorbeeld
