Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Maak de keuze tussen on-premise – of cloudoplossing

Maak de keuze tussen on-premise – of cloudoplossing

Veel organisaties staan op het punt om hun contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen in plaats van te investeren in hardware en software of kostbare upgrades daarvan. Cloud diensten bieden veel voordelen. Zo hoeft de ICT manager geen tijd meer te besteden aan het beheer van de contact center omgeving en kan zich richten op meer strategische zaken. De klantcontact manager kan zelf eenvoudig wijzigingen in de bereikbaarheid doorvoeren en hoeft ICT hier niet meer mee te belasten.

Overview

Na het lezen van het whitepaper weet u:

  • Waarom bedrijven overstappen naar een cloud oplossing
  • Wat de belangrijkste verschillen zijn tussen on-premise en cloud contact center
  • Meer over de verschillende type cloud omgevingen
  • Wat een cloud oplossing u kan opleveren

Samples

 

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close