Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Call Me Back feature

Verbeter statistieken. Verlaag kosten. Respecteer de tijd van de klant.

Met Wachtrij-Callback bent u in staat klantervaring te optimaliseren, doordat het voor bellers mogelijk is een terugbelverzoek in te dienen op basis van uw callcenter- voorwaarden. Wanneer uw callcenter te druk is, schiet Wachtij-Callback u op indrukwekkende wijze te hulp door de klant terug te bellen zodra een medewerker beschikbaar is.

Voordelen

  • Improve customer satisfaction by being considerate of your caller’s time and offer them a choice to receive a call back from an agent.
  • Verminder het aantal onbeantwoorde oproepen.
  • Verlaag inkomende gesprekskosten, omdat de beller niet meer in de wacht hoeft te staan.
  • Handle spikes in call volume by utilizing technology instead of adding more agents

Samples

Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close