Menu

Geïntegreerd bellen binnen Salesforce

Geïntegreerd bellen binnen Salesforce

Salesforce Integratie Brochure

Maken uw contact center medewerkers gebruik van Salesforce en moeten zij steeds van applicatie wisselen om het juiste ticket of case te zoeken bij elk binnenkomend gesprek? Dit kan vanaf nu verleden tijd zijn! Integreer Salesforce met telefonie en maak het werk voor uw agents veel gemakkelijker.

Wat zijn de voordelen?

Call control in Salesforce;
Klantherkenning;
Korte gesprekken;
• OBT Telefoonboek;
• Hogere klanttevredenheid.
 

 Screenshot interface SF
Screenshot van de Salesforce interface met de OBT integratie

Bekijk de factsheet

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons