Tijdvakken

Het 24-uurs rooster kan ingedeeld worden in 10 tijdvakken voor maximaal 100 medewerkers. Per tijdvak zijn maximaal 4 pogingen in te stellen om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen.

Overlopen

Afhankelijk van het gekozen pakket kunt u per tijdvak tot maximaal 4 pogingen instellen om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen voordat u bij het escalatiepunt, het centrale contact center of een voicemail uitkomt.

Welkomsttekst

U kunt geheel zelfstandig een welkomsttekst uploaden of inspreken voor gebruik binnen uw dienst. Audio fragmenten kunt u middels drag en drop uploaden of via de “call me now” functionaliteit inspreken. Als gebruiker van het pakket geeft u bij “call me now” een telefoonnummer in waarop u direct gebeld wilt worden om de nieuwe meldtekst in te spreken. Een actieve meldtekst kan via de webportal beluisterd, gedownload en verwijderd worden.

Webportal met statistieken

In de webportal kunt u de welkomsttekst instellen, het rooster invoeren, aanpassingen doorvoeren en statistieken opvragen. Hier vindt u uitgebreide statistieken over de bereikbaarheid van het team en de individuele medewerkers. Dit geeft u de mogelijk om altijd en overal aan te sturen, zodoende u bereikbaarheid te optimaliseren.

Integratie met roosterpakketten

De routeringen binnen de online teamtelefoon worden bepaald op basis van het rooster in de webportal. Dit rooster kan handmatig worden ingevoerd waarbij u tot zes weken vooruit kunt plannen, dit rooster als default kunt gebruiken. Het is ook mogelijk om het rooster met FTP in te laden of een koppeling te realiseren met uw bestaande rooster applicatie, zoals Nedap ONS, PinkRoccade, Unit 4 en Timetell. Middels een controle functie op uw scherm of notificatie per sms of e-mail kunt u onvolledig ingevulde roosters voorkomen en tijdig uw bereikbaarheid borgen.

Geo- of 088 Nr

U kunt de Rooster applicatie gebruiken met een geografisch nummer of een 088 nummer.

Verlaag de werkdruk van uw medewerkers

Door de directe inrichting van hun bereikbaarheid hoeft uw personeel niets zelf te doen om bereikbaar te zijn tijdens de dienst. Geen onnodige telefonische belasting meer, geen wisseltelefoons voor uw zorgverleners meer waardoor hun werkdruk afneemt en de efficiëncy met 10% toeneemt.

B-nummer

Geef het nummer mee dat de beller gedraaid heeft zodat uw medewerkers zien dat er vanuit de rooster applicatie gebeld wordt.

Voice2mail

U kunt er voor kiezen om als laatste punt in de overloop een voicemail in te stellen en deze in uw mail uit te laten komen.