Online Contact Center, dezelfde klantbeveling over elk kanaal

Schrijf u nu in voor het webinar van dinsdag 25 februari, 11:00 uur

Klanten geven elke organisatie bestaansrecht. Zonder klanten, geen bedrijf. Evolve IP neemt daarom geen genoegen met een doorsnee Contact Center, maar gaat voor goud. In dit webinar staan onze oplossingen voor omnichannel klantcontact centraal. Klanten verwachten dat zij contact op kunnen nemen wanneer zij willen, via een kanaal naar eigen keuze.

Benieuwd naar de voordelen van deze software in de cloud, zoals eenvoudig beheer, lage kosten en de nieuwste features als intelligent routing op basis van data en geweldige koppelingen met de meest gebruikte CRM-systemen. Met onze oplossingen hebben organisaties alle tools in handen om het beste in medewerkers naar boven te halen en klanten te bedienen, boeien en binden.

Meer weten? Schrijf u op deze pagina alvast in voor het webinar en ontvang meer informatie! 

  • Datum: dinsdag 25 februari 2020
  • Tijd: 11:00 uur
  • Presentatie: Steven van Dijk, Business Development Manager Evolve IP

Inschrijfformulier webinar

‘Online Contact Center, dezelfde klantbeleving over elk kanaal!’