Menu
Event

Webinarserie - De succesvolle manager klantcontact

Heeft u de juiste inzichten om uw contactcenter aan te sturen?

Het klantcontact van nu vraagt steeds meer van uw organisatie.In een uniek vierluik van 30 minuten gaat Evolve IP in op de 4 belangrijkste key doelstellingen van klantcontact.  Ontdek hoe u deze doelstellingen kunt realiseren en schrijf u in voor 1 of meerdere Webinars. 

1. Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van de klant?

Donderdag 15 november - 11:00 uur tot 11:30 uur 

Klanten stellen steeds hogere eisen aan het contact met organisaties. Men wilt dat de organisatie altijd bereikbaar is via meerder kanalen. Op het moment van contact wilt men direct antwoord en op een persoonljike manier geholpen worden. Hierbij is het voor de klant van belang dat de organisatie alleen relevante keuzes aanbiedt. Meer weten over de eisen van uw klant en hoe u dit kunt meten, schrijf u hieronder in voor de webinar. 

Register Here

2. Blije agent: Hoe motiveert u uw klantcontact medewerkers?

Donderdag 22 november - 11:00 uur tot 11:30 uur 

De basis van succesvol klantcontact zijn gemotiveerde medewerkers. Klantcontact is mooi, maar ook een intensief vak. Het is niet eenvoudig om uw personeel gemotiveerd te krijgen ten tijden van hoge werkdruk. In deze webinar tools hoe u uw personeel interessant werk kunt bieden, gemotiveerd kunt houden en hoe uw mogelijkheid biedt tot ontwikkelingsmogelijkheden

 Register Here

3. Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?

Donderdag 29 november - 11:00 uur tot 11:30 uur 

Hoe kostenefficiëntie is uw klantproces ingericht? Naast kostenbeheersing kan ook een sales target leidend zijn voor het  inrichten van dit proces. In deze webinar gaat Evolve IP in op de praktische mogelijkheden die u heeft om een klantproces in te richten, waarbij kosten efficiëntie en bedrijfszekerheid gewaarborgd worden. .

 Register Here

4. Controle : Gebruikt u de juiste tools om te kunnen meten, uitvoeren en bij te sturen? 

Donderdag 6 december - 11:00 uur tot 11:30 uur 

Meten is weten, en meten is het verbeteren van uw klantcontact. Heeft u een heldere taakopdracht om te voeren. Kunt u concrete resultaten meten en kunt u werkelijk het proces managen op basis van realtime inzage in het klantproces, om als nodig direct in te grijpen op het klantproces?  In deze laatste webinar ligt de focus op tools, waardoor het meten van real time data makkelijker wordt.

 Register Here

Heeft u andere vragen? Mail deze naar marketing@evolveip.eu en deze wordt meegenomen tijdens de webinar.

Over de presentator 

Eric van Bekkum

Eric van Bekkum is business consultant van Evolve IP. Eric neemt u mee in het veranderproces waarmee bedrijven te maken krijgen in hun klantcontact proces aan de hand van praktijkvoorbeelden die hij opdoet tijdens zijn dagelijkse gesprekken met contact center managers binnen verschillende branches.

Meer over onze diensten weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons