Menu
Event

Webinarserie - De succesvolle manager klantcontact

Heeft u de juiste inzichten om uw contactcenter aan te sturen?

Het klantcontact van nu vraagt steeds meer van uw organisatie. In een uniek vierluik van 30 minuten gaat Evolve IP in op de 4 belangrijkste key doelstellingen van klantcontact. Luister de webinars terug en ontdek hoe u deze doelstellingen kunt realiseren! Op deze pagina een overzicht van het vierluik, in 4 aparte recordings. 

1. Blije klant: Hoe voldoet u aan de hoge eisen van de klant?

Klanten stellen steeds hogere eisen aan het contact met organisaties. Men wilt dat de organisatie altijd bereikbaar is via meerder kanalen. Op het moment van contact wilt men direct antwoord en op een persoonljike manier geholpen worden. Hierbij is het voor de klant van belang dat de organisatie alleen relevante keuzes aanbiedt. Meer weten over de eisen van uw klant en hoe u dit kunt meten? Donderdag 15 november hebben wij dit onderwerp behandeld in de eerste webinar van deze serie.

Bekijk de opname van het webinar hier

2. In controle: Gebruikt u de juiste tools om te kunnen meten, uitvoeren en bij te sturen? 

Meten is weten, en meten is het verbeteren van uw klantcontact. Heeft u een heldere taakopdracht om uit te voeren. Kunt u concrete resultaten meten en kunt u werkelijk het proces managen op basis van realtime inzage in het klantproces, om als nodig direct in te grijpen op het klantproces? In deze laatste webinar ligt de focus op tools, waardoor het meten van real time data makkelijker wordt.

Bekijk de opname van het webinar hier

3. Blije agent: Hoe motiveert u uw klantcontact medewerkers?

De basis van succesvol klantcontact zijn gemotiveerde medewerkers. Klantcontact is mooi, maar ook een intensief vak. Het is niet eenvoudig om uw personeel gemotiveerd te krijgen ten tijden van hoge werkdruk. In deze webinar tools hoe u uw personeel interessant werk kunt bieden, gemotiveerd kunt houden en hoe uw mogelijkheid biedt tot ontwikkelingsmogelijkheden

Bekijk de opname van het webinar hier

4. Kosten besparen: Hoe kunt u kosten besparen zonder aan kwaliteit in te boeten?

Hoe kostenefficiënt is uw klantproces ingericht? Naast kostenbeheersing kan ook een sales target leidend zijn voor het inrichten van dit proces. In deze webinar gaat Evolve IP in op de praktische mogelijkheden die u heeft om een klantproces in te richten, waarbij kosten efficiëntie en bedrijfszekerheid gewaarborgd worden. De recording van deze webinar komt binnekort online op deze website.

Over de presentator 

Eric van Bekkum

Eric van Bekkum is business consultant van Evolve IP. Eric neemt u mee in het veranderproces waarmee bedrijven te maken krijgen in hun klantcontact proces aan de hand van praktijkvoorbeelden die hij opdoet tijdens zijn dag

Heeft u andere vragen? Mail deze vraag naar marketing@evolveip.eu zodat die meegenomen kan worden in de webinar.

Meer over onze diensten weten?

Evolve IP is de gesprekspartner in klantcontact. Wij gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden voor uw organisatie.

Bel mij terug
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons