IVR-systeem

Een warm welkom voor klanten.

IVR, ook wel bekend als het keuzemenu, is uw hoofdingang en -uitgang voor bellers. Staat de deur bij binnenkomst wagenwijd open? Dan kost dat veel tijd en geld, maar ook klanten. Met een IVR-systeem bouwt u zelf de entree naar wens. Vang de meest voorkomende vragen af, leid bellers direct naar de juiste personen en richt zo uw aandacht op de belangrijkste vragen. Voor tevreden medewerkers en klanten en meer efficiency.

Maak IVR meer dan een keuzemenu van de telefoon

IVR staat voor Interactive Voice Response, beter bekend als het keuzemenu in telefonie. Maar IVR als cloud-oplossing is veel meer dan dat.

  • Ontwerp eenvoudig een complete flow op maat voor uw organisatie
  • Maak gebruik van handige, uitgedachte scripts
  • Stuur gesprekken automatisch door naar de meest geschikte medewerker
  • Benut de kracht van uw medewerkers met optimaal gebruiksgemak
  • Verbeter de service met functies als Post Gesprek Evaluatie en Datagestuurde Routering.

Cloud IVR met Evolve IP

De Cloud IVR-software van Evolve IP is rijk aan de nieuwste functies die uw organisatie in staat stellen om bellers nog sneller en beter te helpen. Stel uw eigen flow samen voor bellers, met de flexibiliteit om die op elk gewenst moment simpel aan te passen, ook de audio-opnames.

  • Klanttevredenheidsonderzoek

    Zet in-en outbound gespreksevaluaties in voor inzicht in de klanttevredenheid na een gesprek of transactie.

  • Afspraakherinnering/melding

    Bedien de klant automatisch met een uitgaande oproep om hem/haar op de hoogte te brengen van een wijziging of bevestiging.

  • Datagestuurde Routering

    Verbind belangrijke gesprekken met de juiste afdeling op basis van transactiestatus of accountinformatie van de klant, zoals telefoonnummer of postcode.

Zo zetten onze klanten IVR in

Onze klanten zijn hun eigen IVR-manager. Maak makkelijk gebruik van IVR in ons overzichtelijke beheersysteem en richt IVR in naar wens.

Voorbeeld van IVR voor WML
Is er een storing bij Waterleiding Maatschappij Limburg? Dan verwachten we een piek aan bellers. Met IVR vangt WML die piek automatisch op door bellers te informeren en ze de keuze te geven om op de hoogte te blijven via een automatische SMS. 

Voorbeeld van IVR voor Carglass
IVR geeft Carglass inzicht in wie er belt. Het IVR-systeem voorspelt hoe Carglass de beller het best kan helpen. Op basis van onder meer het telefoonnummer en de belfrequentie routeert het systeem de beller direct naar de juiste werkplaats of naar het hoofdkantoor.

Whitepaper: De 5 grootste misvattingen over bereikbaar zijn op afstand

Dit whitepaper laat zien waarom misvattingen over bereikbaarheid op afstand u vooral nu in de weg staan. Download het whitepaper er zorg ervoor dat uw bereikbaarheid is voorbereid op de toekomst.

Start vandaag met IVR telefonieP

Ga voor succesvolle IVR telefonie met één aanspreekpunt, één contract en één SLA. Daar is maar één gesprek voor nodig.