Download cases

Zo zetten 5 klanten Teamcontact in

Teamcontact

Altijd bereikbaar, zoals gepland.

Bereikbaar zijn voor bellers is belangrijk en soms zelfs essentieel, bijvoorbeeld in de zorg. Slechte bereikbaarheid stelt cliënten teleur en kan zelfs voor levensbedreigende situaties zorgen als het een noodoproep betreft. De roosterapplicatie Teamcontact vangt alle inkomende telefoontjes op één nummer af en verdeelt ze naar de dienstdoende medewerker. Voor optimale service en minder werkdruk voor uw team.

Maak van elke telefoon een teamtelefoon

Teamcontact maakt van elke telefoon van uw team een teamtelefoon op het moment dat het nodig is.

  • Niet meer onhandig elkaars telefoons uitwisselen
  • Bellers bereiken altijd iemand die op dat moment dienst doet
  • Teamleden die niet beschikbaar zijn, worden niet meer gestoord
  • Benut de kracht en flexibiliteit van een roosterapplicatie in de cloud
  • Beheer de roosters, plan vooruit en krijg 24/7 inzicht in bereikbaarheid
  • Neem gesprekken op en beluister ze om de service te verbeteren

Teamcontact met Evolve IP

Teamcontact is meer dan een roosterapplicatie voor telefonie. Gebruikt u al een planningstool? Koppel Teamcontact er eenvoudig aan en benut alle features vanuit één overzichtelijke beheerportal.

  • Tijdvakken

    Stel 10 tijdvakken in voor maximaal 100 medewerkers en geef per tijdvak het maximaal aantal pogingen aan om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen.

  • Overlopen

    Afhankelijk van het gekozen pakket stelt u per tijdvak tot maximaal 4 pogingen in om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen voordat hij bij het escalatiepunt, het centrale contact center of een voicemail uitkomt.

  • Welkomstekst

    Bepaal zelf een welkomsttekst. Spreek het in of upload een audiofragment eenvoudig via de beheerportal.

Ontdek alle features

  • Inzichten & statistieken: houd alles onder controle in het gebruiksvriendelijke beheersysteem. Beheer de roosters en bekijk de statistieken over de bereikbaarheid van het team en de individuele medewerkers.

Koppel elk rooster aan teamcontact

Teamcontact bepaalt de routeringen op basis van het rooster in de webportal. Voer dit rooster handmatig in en plan makkelijk tot zes weken vooruit. Of koppel uw bestaande roosterapplicatie zoals Nedap ONS, PinkRoccade, Unit4 en Timetill aan Teamcontact. Met notificaties op uw scherm, e-mails of sms’jes houdt u de controle en waarborgt u de bereikbaarheid.

Zo zetten 5 klanten Teamcontact in

Download onze casebundel met 5 cases van thuiszorgorganisaties Azora, Lelie Zorggroep, Pieters van Foreest, Evean en Carinova en ontdek hoe ze met Teamcontact de telefonische bereikbaarheid verbeteren.

Start vandaag met Teamcontact

Ga voor betere bereikbaarheid en een blijer team met Teamcontact van Evolve IP.Plan een vrijblijvend adviesgesprek en / of een demo van onze oplossing.