Menu

Geïntegreerd bellen binnen Zendesk

Zendesk & Voice 

Combineer het beste van twee werelden

Zendesk Integratie Brochure

Moeten uw contact center medewerkers steeds van applicatie wisselen om het juiste ticket te zoeken bij elk binnenkomend gesprek? Heeft u problemen met de kwaliteit van Zendesk Talk? Dit kan vanaf nu verleden tijd zijn! Integreer Zendesk met telefonie, en bel eenvoudig vanuit één applicatie. 

Bekijk de factsheet knop

Wat zijn de voordelen?

Bespaar kosten t.o.v. Zendesk Talk;
Directe klantherkenning bij inkomende gesprekken;
• Alle klantcontact kanalen beschikbaar binnen één platform;
• Hogere klanttevredenheid.

Bent u overtuigd van de combinatie Zendesk en Voice?”

Bekijk de instructievideo

Vraag een vrijblijvende demo aan

Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close
Whitepaper

De belangrijkste stuurinformatie voor uw contact center

Download Nu
Chat met ons