Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Bent u als ICT manager verantwoordelijk voor de juiste Cloud oplossing?

juli 22, 2019 / Evolve IP

Bent u als ICT manager verantwoordelijk voor de juiste Cloud oplossing?

Als ICT professional bent u verantwoordelijk voor een toekomstbestendig infrastructuur om de bedrijfsprocessen van uw organisatie optimaal te ondersteunen. U wilt geen onnodige aandacht geven aan ICT werkzaamheden die u gemakkelijk kunt uitbesteden, maar wilt wel de beste oplossing kiezen voor uw organisatie.
De huidige markt is in ontwikkeling en stelt hoge eisen aan uw communicatie en daarmee aan uw systemen, organisatie en medewerkers. Welke communicatiekanalen wilt u uw organisatie en klanten bieden? Hoe weet u dat dit toekomstbestendig is en dat u volgend jaar niet weer iets anders nodig heeft? Kortom, hoe bepaalt u uw strategie?

Groeit of krimpt uw organisatie?

Weet u hoe uw organisatie zich ontwikkelt? Wordt deze naar verwachting in de toekomst groter of juist compacter? Overweegt u om diensten intern centraal in te richten of juist decentraal? Heeft u meerdere vestigingen met dezelfde processen?  Om in de toekomst als organisatie beweeglijk te blijven of juist te worden, bent u op zoek naar een flexibel en schaalbaar ICT landschap, met de benodigde systemen die u nodig heeft.Communicatie oplossingen uit de cloud bieden flexibiliteit. Ondernemingen hebben te maken met pieken en dalen in het call aanbod, bijvoorbeeld door actieve verkoopcampagnes, seizoensinvloeden of verstoringen. Het is essentieel dat u daarop kunt inspelen en direct de juiste capaciteit kunt inzetten op hier antwoord op te geven. Mooi is het als uw medewerkers eventueel ook thuis kunnen bijschakelen of vanaf een andere externe locatie.

Kan ik zelf controle houden over het proces?

Als ICT afdeling wilt u natuurlijk controle houden over het proces. Door het gehele beheer van de techniek bij clouddiensten te beleggen bij een externe partner als Evolve IP krijgt u alle tijd en ruimte om u bezig te houden met de ICT strategie en bedrijfsvraagstukken. Vanuit uw eigen webportaal heeft u direct inzicht in de performance van de clouddiensten als het gaat om techniek. Uw manager van het contact center krijgt het beheer van alle functionele functies en heeft de mogelijkheid direct functioneel bij te sturen. Hoe fijn is dat, vroeger werd u als ICT professional lastig gevallen met vragen om rapportages of het al dan niet aanpassen van een keuzemenu. Naast het systeem- en functioneel beheer waar u minder zorg aan hoeft te besteden bespaart u ook tijd en geld aan dure hardware benodigdheden op locatie. Dat is een zorg minder.

Wilt u meer weten over het bepalen van uw cloud strategie als ICT professional, lees dan ons uitgebreide whitepaper. 

Categories: Call Center Cloud communicatie Unified Communications
Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close