Klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Blog / Contact Center, Unified Communications / Klanttevredenheidsonderzoek opzetten

Eenvoudig de klanttevredenheid meten

Heeft u inzicht wat uw klanten van u als organisatie vinden? Hoe tevreden zijn uw klanten over u als dienstverlener en over uw klantenservice? Door het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek kunt u middels een aantal korte vragen een enquête afnemen. Met dit doorlopende klanttevredenheidsonderzoek houdt u vinger aan de pols en verbetert u continu de dienstverlening. Leerzaam voor u en uw klant profiteert hiervan. Bovendien heeft u real time inzicht in de klanttevredenheid op uw klantenservice dankzij het wallboard.

Zelf uw klanttevredenheidsonderzoek maken

Met behulp van het Evolve IP klanttevredenheidsonderzoek kunt u na afloop van ieder telefoongesprek de beller automatisch doorverbinden naar een zelf ingerichte vragenlijst. Alle gegevens van de afgenomen enquêtes worden centraal opgeslagen en kunnen vervolgens via de webportal opgevraagd en geanalyseerd worden. De online dienst is vanaf iedere PC met een internet verbinding benaderbaar en zeer flexibel in gebruik, waardoor u snel wijzigingen kunt doorvoeren en de vragenlijst te allen tijde up to date kunt houden.

Deel de resultaten op de werkvloer

Middels een beveiligde webtool kunt u online, 24 uur per dag, 7 dagen per week het beheer van uw klanttevredenheidsonderzoek doen. Richt zelfstandig 10 gesloten vragen in, waarbij de beller via multiple choice of middels het geven van een rapportcijfer de vraag beantwoordt. U heeft tevens de mogelijkheid om de beller één open vraag te stellen die de beller met een gesproken bericht kan beantwoorden. Het ingesproken antwoord wordt per e-mail naar u toegestuurd.

Gezamenlijk de klanttevredenheid verhogen

Resultaten van de afgenomen enquêtes zijn beschikbaar via het internet in de vorm van tabellen, pie charts en staafdiagrammen. Resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek worden real time op de werkvloer getoond middels het wallboard. Dit motiveert uw medewerkers om gezamenlijk de klanttevredenheid steeds verder te verhogen.

Uw onmisbare IT-bondgenoot voor het hybride werken van de toekomst.

APG Nike_EMEA ford-img Greenchoice Argos zorggroep KNAB

Evolve IP helpt u bij de technologische uitdagingen van de toekomst dankzij eenvoudige oplossingen

logo_webex_by_cisco partner_logo_ms_teams partner_logo_dubber akixi_logo mondago_logo peter_connects_logo Enghouse-Interactive_Logo_NL

Het is niet altijd gemakkelijk om zich aan elke technologische ontwikkeling aan te passen. Gelukkig kan Evolve IP uw IT-team ondersteunen dankzij de gecombineerde ervaring van honderden technologie-experts. Met ons bereikt u meer, met minder.

Featured By
 Frost and Sullivan Logo Gartner Logo Inc 5000 Logo Fox Business Logo
Certified By
Hitrust Logo AICPA Logo