Verzoek informatie
+31(0)88 – 428 31 11

Verzoek informatie

or Call +31(0)88 – 428 31 11

Klanttevredenheidsonderzoek opzetten

februari 5, 2017 / Evolve IP

Eenvoudig de klanttevredenheid meten

Heeft u inzicht wat uw klanten van u als organisatie vinden? Hoe tevreden zijn uw klanten over u als dienstverlener en over uw klantenservice? Door het opzetten van een klanttevredenheidsonderzoek kunt u middels een aantal korte vragen een enquête afnemen. Met dit doorlopende klanttevredenheidsonderzoek houdt u vinger aan de pols en verbetert u continu de dienstverlening. Leerzaam voor u en uw klant profiteert hiervan. Bovendien heeft u real time inzicht in de klanttevredenheid op uw klantenservice dankzij het wallboard.

Zelf uw klanttevredenheidsonderzoek maken

Met behulp van het Evolve IP klanttevredenheidsonderzoek kunt u na afloop van ieder telefoongesprek de beller automatisch doorverbinden naar een zelf ingerichte vragenlijst. Alle gegevens van de afgenomen enquêtes worden centraal opgeslagen en kunnen vervolgens via de webportal opgevraagd en geanalyseerd worden. De online dienst is vanaf iedere PC met een internet verbinding benaderbaar en zeer flexibel in gebruik, waardoor u snel wijzigingen kunt doorvoeren en de vragenlijst te allen tijde up to date kunt houden.

Deel de resultaten op de werkvloer

Middels een beveiligde webtool kunt u online, 24 uur per dag, 7 dagen per week het beheer van uw klanttevredenheidsonderzoek doen. Richt zelfstandig 10 gesloten vragen in, waarbij de beller via multiple choice of middels het geven van een rapportcijfer de vraag beantwoordt. U heeft tevens de mogelijkheid om de beller één open vraag te stellen die de beller met een gesproken bericht kan beantwoorden. Het ingesproken antwoord wordt per e-mail naar u toegestuurd.

Gezamenlijk de klanttevredenheid verhogen

Resultaten van de afgenomen enquêtes zijn beschikbaar via het internet in de vorm van tabellen, pie charts en staafdiagrammen. Resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek worden real time op de werkvloer getoond middels het wallboard. Dit motiveert uw medewerkers om gezamenlijk de klanttevredenheid steeds verder te verhogen.

Categories: Call Center Unified Communications
Aanbevolen
Dichtbij

Contact

or Call +31(0)88 – 428 31 11
Deze site gebruikt cookies voor analytische doeleinden om de inhoud van de site en de advertenties aan te passen aan jouw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Meer weten? Raadpleeg onze privacy statement.
Close